lørdag 7. november 2009

Farsdagskort

I morgen er det farsdag, så i kveld har jeg laget kort. Dette er til pappan min, og jeg må si at jeg tror det er det mest mandig kortet jeg har laget noen gang!:D Her er det både "oljesøl" og skruer, og det burde nå min pappa bli glad for i alle fall *hehe*

Det fine stempelet finner du på papirgleder.no, og det er malt med distress ink. Bakgrunnspapir er Basic grey og October afternoon, noen tags, thickers og så stiftet jeg alt på plass. Bokstavene har jeg dratt Distress ink i Walnut stain over, og så pusset litt over der igjen. På innsiden av kortet har jeg også dekorert med en tegning som Emilie (2,5 år) har laget til besten sin:)





Scrapping the music har utfordret til å lage noe til pappa, og jeg er i aller siste liten må sies, men rakk å bli med;)

God helg og god farsdag til alle pappaer!

13 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig flott kort Anita!! Nydelig!!:) Så flink frøkna di er - veldig sjarmerende med den tegningen inni kortet:)

Ønsker dere en flott farsdag:)

Pia sa...

så flot kort

Marte sa...

Stilig Anita! Gjennomført og mandig, dette må han jo bli fornøyd med!! :)

milli sa...

Så flott farsdagskort!! Er så vanskelig å lage kort til menn, synes jeg, men du og du så manndig dette var!!
Ha en fin farsdag!

Klem fra
Camilla

Hanne sa...

Så stilig kort! Flott stempelmotiv også!

Ha en fin søndag!

Angella sa...

Hei Anita
Så lenge siden jeg har vært innom bloggen din... Har kost meg med at du har laget i det siste...
Dette pappakortet er stilig og mandig...de er ofte vanskelig å lage.

Ha en flott farsdag:)
Angella

{ Kristina } sa...

Råstilig kort du har laget! :D

MonaV sa...

Skikkelig kult kort...digger skruene og oljesølet!!

fie & Co sa...

Super flot kort du har lavet til Fars dag;0)
Sjovt, i Danmark er Fars dag i Maj måned.
Knus

Maren sa...

Nyydelige kort du har her inne :D

Teena in Toronto sa...

Happy blogoversary!

Bibbi sa...

Stilig kort!

Morsomt motiv oglekkert fargelagt....

BA sa...

this is gorgeous
xoxo BA