mandag 12. november 2007

Lykken er en bestefar

Må vise fram litt annet enn bare julekort også! Denne LO'en ble jeg veldig fornøyd med, den ble levert inn til konkurranse på Papirgleder sitt forum, og jammen vant jeg! Kjempemoro, spesielt siden jeg er så glad i bildet som er brukt der. Det var jo også en del av oppgaven, vi skulle bruke et bilde som betydde noe for oss, et sitat og ark fra to forskjellige produsenter.


Har i grunn ikke scrappa så masse LO'er siden jeg begynte, det har gått mest i kortlaging her. Men nå har jeg virkelig fått smaken på det også, det er jo så moro å lage! Spesielt når man da får en liten ekstra push til å begynne på noe, fra for eksempel konkurranser :)

2 kommentarer:

Broggis sa...

Det er ser virkelig ikke ut som om du ikke har laget så mange LOer! Disse var jo veldig flotte!

Anita sa...

Tusen takk! :)